Friday, May 16, 2008

Just an ordinary day

Sitter och kollar på Kill Bill... gah, den är ju så sjukt bra. Jag vill också vara cool och kunna slåss med svärd.

Idag på jobbet kom det in en jättesöt tant som skulle växla lite. Hon var väldigt pratglad, och efter ett tag sa hon till mig: "Känner du inte igen mig?! Jag var ju med på tv, i Talang!" Haha. Sen berättade hon om hur hon hade rest runt till bl.a. Gran Canaria med sitt dragspel och sjungit. Sen hade hon kommit till Talang också, men hade tyvärr inte gått vidare. Haha, hon var så söt. Så visade hon upp en mugg som hon hade lämnat in för att trycka ett foto på. Bilden föreställde henne själv med ett dragspel, hon hade tryckt upp flera stycken muggar för att ge till vänner :) Haha... så söt var hon. En riktigt frisk fläkt. Här är hon förresten :)

Imorgon bär det iaf av till Södertälje för 30-årsfest. Nu ska jag fortsätta se film.

No comments: