Thursday, May 29, 2008

Oh, it's such a perfect day

Åhh vilken underbart härlig dag :) Solen skiner och det är redan 16 grader varmt ute... Jag kan inte påstå att jag ser fram emot att sitta bakom 5cms tjock glasskiva hela dagen, men ja... Ska iaf äta lunch med Emma på stan idag. Så lite frisk luft blir det väl iaf. Sen är det ju väldigt skön promenad till och från jobbet.

Igår var jag förresten på Pilates för första gången. Sjuuukt kul var det! Mkt roligare än yoga.. det var liksom lite mer fart, och jag tyckte dessutom att det var lättare att hålla koll på pilates-andningen än yoga-andningen.. Dessutom fick vi leka lite med fitnessbollarna.. haha. Det är inte helt lätt att hålla balansen på en sån, men roligt var det. Jag hoppas bara att nJoy tänker införa Pilates på schemat nu.

Bye for now, nu ska jag kila till jobbet.

No comments: