Sunday, May 04, 2008

Ett tråkigt inlägg

Idag har jag fikat på stan med Marcus, Johanna, Jennie, Jonas, Andreas, Veronica och Jessica :) Väldigt trevligt var det. Kul att träffa Jennie igen, och alla andra som man inte träffar så ofta :)

Imorgon ska jag klippa mig. Ska testa Salong Johnas tänkte jag. Men det blir nog inget drastiskt.. Ska bara klippa topparna lite. Har dock ingen aning om vad jag ska göra med luggen :S Spara ut, eller klippa igen? Jag vet ju att jag tycker det är extremt störande när luggen aldrig ligger som man vill.. så jag brukar ju mest sätta upp den ändå. Samtidigt så är det ju ganska snyggt.. Hm. Jag får rådgöra med frisören helt enkelt.

Nu har mammas katter flyttat hem igen. Puh. Så jag har fullt upp med att städa lägenheten... katthår och kattsand överallt... bleh.

No comments: