Saturday, May 03, 2008

Det känns som söndag.

Idag har varit en bra dag. Förutom att jag är rätt trött eftersom jag knappt har fått sova (katternas fel igen), så har det varit nice. Jag har gått runt på stan med Sandra ett tag och efter det åt vi lunch på grekiska kolgrillen med Dan, Alicia och Emma. Mycket trevligt.
Har precis tagit en powernap i soffan. Gah, jag borde inte ha gjort det... blev bara tröttare.

Ikväll ska jag jobba på Pluto. Bluhä vad det tär på en att jobba extra när man har ett heltidsjobb.. Men jag vill ju inte sluta heller. Gotta make it work.

Idag laddade jag upp Indien-bilder på Facebook. Gaaaaah fan vad jag saknar den där resan :/ Och jag saknar Hasmukh, vår indiske reseledare. Han sa alltid så mycket kloka saker. Som när han förklarade varför han är vegetarian; "Why make your stomach a graveyard for dead animals?". Så sant som det är sagt. Fint tycker jag.

Just nu sitter jag och tittar på körslaget, utan ljud på. Fy fan vad det ser cheesy ut. Jag mår nästan lite illa av att bara titta på skiten. Det är så mycket Aftonbladet av det hela. Ugh. Jag tror jag går och sminkar mig istället.

No comments: