Tuesday, February 19, 2008

Två veckor kvar!

Idag är det 13 dagar kvar, sedan åker jag till Indien! Jag kan fortfarande inte fatta det, det känns ändå så långt borta. Men snart tar jag flyget till Helsingfors, och vidare till Delhi. Sen är jag borta i tre veckor. Jag har aldrig varit hemifrån så länge. Någonsin.

Igår tog jag dos nr1 av min Koleravaccin-drink. Det smakade ju inte hallon direkt (men det var med hallonsmak). Eeeuugghh. Om en vecka ska jag ta nästa!

Och jag har köpt sovsäck, lakan, underställ och annat smått. Måste köpa den där väskan. Den här veckan iaf. Sen ska jag fixa fickkniv och ficklampa och lite sånt.

Planen ser iaf ut som följer:
3 mars: Hejdå Sverige!
4-5mars: I Delhi.
6 mars: Till Pathankot.
7 mars: Till McLeodGanj i Dharamsala.
8-11 mars: I Dharamsala.
12-15 mars: I Shimla.
16 mars: Tåg till Kalka, vidare till Delhi.
17 mars: Till Agra.
18 mars: I Agra (Taj Mahal!!)
19-20 mars: Bharatpur.
21-22 mars: Jaipur.
23 mars: Till Delhi.
24 mars: I Delhi. Byebye India!
25 mars: Hello Sweden!

1 comment:

.... said...

Iiiiiiih! Du måste ta sjukt mycket bilder och visa mig dem sen XD