Thursday, February 28, 2008

4 days

Jag citerar mig själv: "Jag har jobbat mitt sista pass innan jag åker till Indien!! :O"
Det blev ju inte riktigt så. Dels så jobbade jag på 100-dagarsfesten i tisdags, sen så blev det jobb igår igen. Idag är jag seg. Blev väckt imorse av att telefonen ringde, och jag blev erbjuden ett jobb. Ni kanske minns att jag var på intervju i Stockholm för drygt en månad sedan? Ja, jag fick ju inte jobbet då, men nu har en tjej slutat och de vill att jag ska börja istället. Det är så typiskt, att varje gång jag har sökt jobb så har det inte hänt ett skit på rätt länge, men sen när det väl lossnar så kommer allt på en gång. Jag är rätt säker på att jag kommer att få jobbet som jag nyligen var på intervju för.. Sen har jag eventuellt ett butiksjobb på gång. Och så det här som kom imorse då. Jag har lovat att lämna besked imorgon. Usch, jag hatar att välja! Jag får sån ångest. Tänk om jag ångrar mig. Samtidigt så kan jag ju inte direkt tacka nej till något. Jaja.. vi får väl se. Det kanske löser sig per automatik medan jag är i Indien :P Det vore ju fint.

Igår bakade jag kanelbullar. Det var lääängesen. Har inte smakat dem än, men jag måste säga att de är de snyggaste kanelbullar jag har gjort so far. Och då har jag bakat mycket kanelbullar. Jeej!

Håller på att tvätta kläder idag. Ska försöka hinna städa lite också, så det är fint när jag åker och när jag kommer hem. Ikväll blir det party och utgång på Kåren med Johanna och Helene :)

No comments: