Thursday, February 07, 2008

PS: I love you.


Ååååhhh vilken underbart härlig film! Den var romantisk och sorglig och rolig och hur bra som helst! Jag och Isabel var på förhandsvisningen av filmen ikväll, jag hade fått gratisbiljetter eftersom jag är prenumerant på Glamour. Och den var sååå bra! Den är med Gerard Butler (Fantomen!!!! På Operan alltså, inte den andra), Hilary Swank och Lisa Kudrow. Such a sweet movie. Jennie, jag tror du skulle gilla den :P


Och för att byta ämne litegrann... Ska jag åka till Amerika med Malou och Carin och jobba som Au-pair? Yes or no? Yes or no?

5 comments:

Anonymous said...

Så nu när JAG bestämt mig för att stanna i stan så tänker du dra... och Jennie är ju borta ett tag till å flyttar väl till Sthlm efter sommaren om inte förr... :'(

Malou said...

YES. Yes, yes, yes! :)

Jag har förresten läst boken och älskar historien. Däremot var den illa strukturerad, rent grammatiskt. Det förstörde.

Henriette said...

Johanna: Come with! Nejdå, jag har faktiskt inte bestämt mig än...

Anonymous said...

Jaaaaaaaaaaaa! Jag vill se filmen. Jag blir förälskad av att se bilden. =)

Hur länge ska du vara borta isf?
Det låter ju intressant.

Johanna; jag är inte död. Jag kommer MAX vara 10 mil bort. It is nooooothing. =)

Puss Jennie

Carin said...

Of course you should come with us! Vi ska försöka ragga barn att vakta åt dig! :P