Saturday, February 09, 2008

Partykväll

Igår var jag ute och festade med Johanna, Jessica och Jonas. Grymt kul var det :) Vi började med förfest hemma hos Johanna. Efter ett tag blev vi lite hungriga, så vi beställde jättegod pan pizza som levererades till dörren. Gottgott. Vid elva-tiden åkte vi ner till Pluto, var riktigt mkt folk där redan. Hur roligt som helst var det iaf, jag hade kunnat stanna en timme till. Om det inte hade varit för att de stänger kl 02 :P
Haha, sen måste jag bjuda på ett roligt citat jag med.. Jag och Johanna gick och ställde oss vid baren för att hälsa på José som jobbade. Så kommer Patrik fram till oss:
Patrik: Vad vill ni ha då?
Jag&Johanna: Hm, nä ska vi verkligen ha nåt..?
Patrik: Okej, två!
Så går han iväg och blandar två drinkar som han ger till oss, och går därifrån igen. Hah.
Det var iaf en asrolig kväll, jag hade hur kul som helst :) Bra musik var det också, särskilt mot slutet av kvällen.

Ikväll ska jag jobba på Å. Innan dess ska jag nog försöka komma ut på en liten promenad, känner mig aningens seg efter gårdagen.

Förresten så var jag på en intervju igår. Det kändes bra. Ska dit igen på onsdag och göra lite personlighetstest osv. Hoppas det går bra. I am SO ready for a new job.

Och en sak till! Igår köpte jag en sovsäck att ha med till Indien! Och jösses, de har verkligen blivit små om man jämför med hur de såg ut när jag var liten. Den väger ungefär 1kg och får typ plats i min handväska. Den var dessutom på rea. Asbra! Nästa steg är att köpa en stor väska att packa i. Jag väljer mellan den här (fast större, 75 liter) och en liknande väska från Nike, som jag såklart inte hittar nån bild på.
Sen måste jag köpa myggnät, sovlakan, underställ.. Och säkert nåt mer. Igår var iaf jag och mamma på Apoteket och bunkrade upp med typ alcogel och sånt.


SNART ÅKER JAG!!

2 comments:

Anonymous said...

Henke, vad är det för fel på din väska som du köpte i somras? HAhahah!! =) Den kan du ju ha till Indien. Moahhahaa.

Ha en trevlig kväll på Å själv ska jag jobba på Höööögis! =)

Puss på dig!/Jennie

Henriette said...

Jennie, eftersom min väska gick sönder första gången jag använde den (jag fick ju använda spännband eftersom dragkedjan lossnade), så lämnade jag tillbaka den illa kvickt när jag kom hem från Gotland. Så jag har ingen väska! :P

Puss och kram