Saturday, February 23, 2008

En galen människa är besatt av mig.

Ni kommer kanske ihåg att jag har berättat om min stalker som bor nånstans i USA. Han hade tillägnat några fina filmklipp till mig för kanske två år sedan. Well, det ser ut som att han är back in business..

Jag ramlade på en sjuk video. Fråga mig inte vad han håller på med. Det enda jag vet är att han har en halvnaken bild på mig som skrivbordsunderlägg på sin dator. SJUKT. Sjukt, sjukt, sjukt. Jag känner mig så smutsig.

Ni kan beskåda galenskaperna här.


EDIT: Okej... HJÄLP?! Jag tror att jag ska sätta mig och skriva ett brev till Youtube.

5 comments:

Sandra said...

Åh HERREGUD! Han verkar tämligen knäpp...

Henriette said...

sandra: Tell me about it!

billie said...

omg...steppar han mednan han filmar sin dator med bild på dig? fan vilken creepo..:S

Carin said...

Okej, han är riktigt, riktigt läskig... Tur att han är på andra sidan Atlanten... :S

.... said...

Vad i helvete håller han på med? Vilket jävla freak!!!!! Ewewewew XC