Friday, February 22, 2008

"Den smakar.... gult!"

Ojoj vad roligt jag hade igår. Jag jobbade på en uthyrning på Grand Hotel i Stockholm med Johanna, Jonas, Marcus och några croupierer från Stockholm. Vi jobbade från 18:30 till 00:30, och det var fullt ös hela tiden i princip. Jättetrevliga människor och skön stämning, och sen fick vi jättegod mat efter jobbet (efterrätterna var to die for.. citronsorbet och tiramisu!). Hur kul som helst var det iaf. I slutet av kvällen var det en kille som fick för sig att han skulle tala om för mig hur gammal jag var.
Killen: "Hmm... jag gissar att du är född -82!"
Jag: "What?!?!" och ser väldigt förolämpad ut.
Killen: "Oj, förlåt... Jag menar.. -74!"

Eh, ja. Så vi kan konstatera att jag kan misstas för en 34-åring. Min ålderskris är nu ett faktum.



Citatet i rubriken är hämtat av Johanna. Uppenbarligen så smakar den blåa Powerade "gult".

No comments: