Wednesday, February 06, 2008

Säljes?

Jag funderar på att sälja min roliga peruk som jag har gjort helt själv. Men jag är lite kluven.
Dels för att jag har gjort den själv, så jag kanske kommer att sakna den. Å andra sidan så brukar jag ju inte direkt använda den... alls. Men sen kan den ju vara rolig om man ska gå på maskerad. Fast.. jag går ju inte på maskerad så himla ofta.

Iaf. Så har jag lagt ner sjukt (sinnessjukt) många timmar på att göra den. Och bara materialet har kostat över 3000kr, eftersom jag valde att använda syntethår av bra kvalitet (inte vanlig kanekalon jumbo braid med andra ord). Så jag vill ju inte direkt sälja den för mindre än 2500kr.

Men rolig är den. Iallafall. För de som pratar hår-termer så kan jag ju tala om att det är transitional dreads som går från orange blandat med rosa, till rött ute i topparna. Väldigt time-consuming, alltså.

Men ja. Om nån känner nån som är intresserad kan ju den personen höra av sig. Annars lägger jag väl upp en ordentlig annons bland hårfolk när/om jag väl har bestämt mig för att sälja den.



6 comments:

Funkan said...

Men EN gång har du iaf använt den :P Jag har bildbevis...

Malou said...

Härde av Carin att du funderar på att följa med till Amerikat! Du måste! AAAH, miso excited! :D:D:D:D

Henriette said...

Johanna: Ja. Men jag kan ju inte påstå att jag använder den särskilt OFTA :P

Malou: I wanna goooo!! Men jag har ingen erfarenhet av barn. Förutom att de brukar gå in i mina knäskålar när jag går på stan.

Malou said...

Det kan fixa sig. Jag ska låna lite barn nu i veckan och passa dem. Rota lite!

Henriette said...

Jag känner inga barn! Tyvärr.

Malou said...

Kolla med Carin, hon känner barn! Jag kan kolla runt lite också.