Friday, November 02, 2007

Headache

Äntligen fredag. Jag är helt slut efter den här veckan, och då var jag ändå ledig tisdag+onsdag. Jösses. Men jag har haft konstant huvudvärk i över en vecka nu, och nu börjar jag tröttna. Kunde varken jobba i onsdags eller igår kväll, även fast jag hade trott att jag skulle klara av det. Men jag hade så jävla ont så det kändes som att mitt huvud skulle gå sönder inifrån. Jag har haft ont idag också, och det har stört mig extremt mycket på jobbet.. Men vad gör man. Jag tror att jag har ätit 8st Ipren och 6st Alvedon bara idag. Samt smort in nacken+axlarna med Voltaren och Ibumetin Gel 2ggr. Det känns en aning bättre nu, så jag hoppas att det går bra att jobba ikväll.
Den långsiktiga lösningen på problemet är nog mer sömn och mindre stress. Men det är lättare sagt än gjort. Jag har haft problemen sen jag var 8år gammal så det känns som att jag inte direkt kan göra så mycket åt saken. Men när jag tänker på det och inser att de dagar jag har huvudvärk är fler än de då jag är helt smärtfri, så får man ju lite panik. Det känns fan inte roligt alls.

Nu ska jag iväg och jobba på Tajjen. Skriver mer ikväll när jag kommer hem, om jag orkar. Bye for now.

No comments: