Wednesday, November 07, 2007

Angående Cavalli för H&M.

Idag har varit en helt crazy fullspäckad dag. Jag kom alldeles precis hem, efter att ha jobbat, lunchat, jobbat, fikat, haft möte och lite light-utgång. Men nu känner jag att jag måste bara få säga några ord innan jag går och lägger mig, eftersom imorrn är en lite speciell dag. De som inte är ett dugg intresserade kan skippa det här inlägget :P

Men iallafall. Cavalli för H&M. Kollektionen släpps imorgon i butik. Jag måste säga att jag är en aning besviken. Alla plagg ser ju i princip likadana ut. Och djurprint är verkligen inte en favorit.. Annars gillar jag Cavallis lyxiga stil, men... det är ju leopardmönstrat överallt. Jag tycker iaf inte att det känns så coolt. Framförallt så har jag extremt svårt att se framför mig hur folk springer runt i H&M's Cavalli leopardprint-klänningar på krogen. Jag är redan uttråkad av kollektionen; att sen se hur många tjejer som helst med leopardmönstrat springa runt överallt känns ju lite sådär. Dessutom tycker jag det känns rätt onödigt att köpa en klänning för 2000 spänn på H&M. Särskilt när kläderna inte ser så himla speciella ut. Jag tycker inte man får den där lyx-känslan som iaf jag förväntar mig av Cavalli.

En bra sak är ju att jag inte är ett dugg intresserad av att äga något ur kollektionen, så jag slipper all trängsel och hysteri, och ångesten av att inte kunna vara där :P Jag hade dock tänkt ta en sväng på H&M imorrn och kolla lite andra kläder, men jag får nog tänka om.. det kommer nog vara tämligen outhärdligt där imorgon.

Det enda jag skulle kunna tänka mig att köpa är ett guldigt armband (jag lyckas tyvärr inte länka till nån bild).. Det var faktiskt jättefint. Men inte värt att köa för, tycker jag.

Så, ja...JAG gillar inte kläderna. Men hey, that's just me.

Nu ska jag sova, jobb imorgon.

2 comments:

Malou said...

Äh, säg som det är: kläderna är fula som stryk. SOM STRYK. Hora anno 2003. I Rumänien.

Henriette said...

Haha du satte ord på vad jag tänkte :P Perfekt!