Monday, November 19, 2007

Shit vilken dag

Jag är helt slut. Heeeeelt slut. Har varit en helt sjuk dag idag. Jag kom hem för bara 45 minuter sen.

Jag jobbade över idag tills 18:30. Sen förvånade jag mig själv med att faktiskt pallra mig iväg till gymmet. Trodde inte direkt att jag skulle orka det, men det gjorde jag banne mig. Jag körde 45 minuter på crosstrainern. Inte så mycket, men hellre lite än inget alls. Skönt var det iaf... Sen duschade jag och satt en stund och filosoferade i bastun. Härligt.
Det var kallt när jag cyklade hem. Måste verkligen ta och köpa en vinterjacka, för snart blir det nog kallt på riktigt. Får se om man har råd med både en ordentlig jacka och juklappar.

När jag kom hem iaf lagade jag lite mat (blev tacos, jag orkade inte vara ambitiös), sen svepte jag in mig i min morgonrock framför tv'n. Nu är jag mätt och belåten. Och jag har smort in mig med skön bodylotion och lagt mig i sängen med datorn :) Wonderful.

Och min bror har tagit körkort idag! I'm so proud of him.


Nu ska jag gå till sängs med Salvador Dalís självbiografi. Kommer nog att somna relativt snart dock... I'm exhausted.

1 comment:

Funkan said...

Jag som betraktar tacos som relativt ambitiös mat ändå :P