Sunday, October 28, 2007

Victory Not Vengeance

www.vnvnation.com

Igår var det VNV Nation i Stockholm som gällde. De spelade på Stockholms Universitet precis som förra gången jag såg dem.. Och de var grymma som vanligt.

Jag hade siktet inställt på att stå allra längst fram vid scenen, så jag släpade med mig Johanna så långt fram som det gick att komma. Men efter tre låtar blev det tämligen outhärdligt att stå där.. Det var sjuukt varmt och trångt, så vi bestämde oss för att ställa oss längre bak. Vi konstaterade att vi nog var för nyktra (eller för gamla) för att uppskatta den extrema trängseln som uppstod.

Sjukt bra var det iaf, VNV vet hur man underhåller sin publik :) Awesome!

2 comments:

Unknown said...

Fasen vad jag önskar att jag hade kunnat vara där!

Funkan said...

Det kan ha varit så att vi bara var för korta också...