Sunday, November 11, 2007

Trött.

Igår var en gaaaaaalen kväll när jag jobbade på Å. Tokmycket spel från halv elva till stängning. Dessutom fick jag öva på mina engelskakunskaper eftersom en av spelarna (som spelade konstant hela kvällen) kom från Ryssland och inte pratade svenska. Han gav mig beröm för min engelska, vilket jag inte riktigt förstår. Det känns som att jag aldrig har pratat sämre engelska i hela mitt liv. Men ja.. det var väl bra. Han pratade med väldigt kraftig rysk brytning, så det kändes som att jag var med i en Bond-film. Det var lite coolt.

Igår åkte jag även en sväng till Plantagen och bytte ut alla mina krukväxter för tredje gången. Tydligen så behöver de vatten för att överleva. Who knew? Men nu har jag bland annat en jättefin Doftranka samt en Gardenia. Båda doftar heavenly.

Nu ska jag iväg och byta till vinterdäck på min bil. Pappa ska hjälpa till. Jag tänkte passa på att lära mig att byta olja/spolarvätska/kylarvätska samtidigt. Och olja in gångjärnen på motorhuven, för den snälla mannen som besiktade bilen sa att annars skulle motorhuven gå av. Sen så upptäckte jag även igår att mitt helljus inte fungerar. Hm.

2 comments:

billie said...

haha, fan va coolt. jag vill oxo vara med i en bond film :P

Malou said...

HAHAHA, för det är ju så rackarns svårt att byta olja/spolarvätska/kylarvätska :P You're such a girl ;D