Wednesday, September 12, 2007

Workout

Idag var jag på bodypump med Isabel. Det var hur kul som helst (den där timmen går så jäkla fort!), men fy fan vad trött jag är nu. Det var så sjukt jävla jobbigt, och jag vill inte ens tänka på hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorrn... Men skönt var det. Så härligt efteråt.
Jag tänkte även att jag skulle gå till gymmet med Johanna några timmar senare. Men efter det där passet var det ju bara att ge upp (hur tänkte jag anyway?). Så vi gick och fikade istället, vilket vi brukar göra när vi egentligen har tänkt att träna :P Sen så gick vi runt i lite affärer och tittade på mysiga halsdukar osv. Jag fick extremt habegär när jag såg en skitmysig väska på Indiska. Fan då. I'm so broke it's not even funny.

Igår blev det iaf Sky Bar med Johanna och Isabel. Väldigt trevligt måste jag säga. Vi blev bjudna på Frozen Daiquiris av tre fransmän i 50-årsåldern:
- Parlez vous Francais?
- Öhm... no.
Varken jag eller Johanna kände att det var läge att briljera med våra franskakunskaper just då. Men vi fick ju gratis drinkar iaf (woho!).

Imorrn blir det Stockholm med Marcus, Johanna, Jennie, Jonas och Isabel. Vi ska gå och se Black Eyed Peas på Hovet. Wheee. Jag hoppas även att jag ska hinna slinka in på Åhléns City (min Prep+Prime Lip från M.A.C. är slut igen). Det ska bli väldigt trevligt iaf.


Jag avslutar med ett citat från Johanna. Hon hade precis berättat hur hon hade kört över en sork med gräsklipparen på jobbet (hon hävdar dock att den var död redan innan):
"Den var jätteplatt! Benen spretade åt alla håll och ögonen bara stirrade. Det var inälvor överallt!"
Hon är så finkänslig, min vän Johanna. Men jag gillar henne ändå.

1 comment:

Funkan said...

Imorgon kanske jag t o m kan lägga upp en bild på mitt stackars roadkill... men idag såg jag iaf till att inte köra över en liten harpalt. Pytteliten var den, måste vara väldigt sent född... Den tog jag också bild på, den är desto sötare. Och mer levande...