Friday, September 14, 2007

Jag är hellre irriterad än död

Konserten med Black Eyed Peas igår var segstartad, men när det väl kom igång var det asbra. Jag satt iofs och väntade på "Where is the love" under typ hela konserten, och den kom inte förrän vid extranumren... Men hey, den som väntar på något gott... typ. Fergie är för övrigt jääävligt fit, men det visste vi ju redan. Den långhåriga killen var tyvärr sjuk, så han var inte där. Men Will.I.Am är ju jävligt skön iaf. Så ja, det var en trevlig kväll.

Tidigare på dagen var jag och Isabel och Marcus på bio och såg Shrek den tredje. Sen åt vi allihopa på Femtiofyran... eller vad den nu hette, den där restaurangen.

På väg hem kände sig Johanna lite trött i ögonen (I don't blame her, hon hade jobbat hela dagen), så jag fick köra. Extremt frustrerande var det. För det första så har jag aldrig kört Johannas bil, och den ville inte riktigt komma överens med mig. För det andra hade jag extremt dåliga skor för att köra bil. För det tredje så får jag panik bara av själva tanken på att köra bil i Stockholm. För det fjärde så åkte vi (såklart) åt fel håll när vi skulle hem, så det blev en omväg på typ en timme eftersom vi var tvungna att vända tillbaka. Uppenbarligen ska man köra mot Sundsvall, inte mot Göteborg. Hm. Who would've known? Hursomhelst så hamnade vi nånstans ute i obygden på nån konstig jävla landsväg. Men till slut kom vi hem iaf. Thank God.

Nu åker jag snart med Malou och Peck till Hagge. Vi ska bo i en liten stuga och tillbringa helgen med att spela fyllespel, bada bastu, se film och en massa tjejiga saker. Jag jobbar i Ludvika ikväll, men Malou och Peck kanske hänger på och partar lite medans jag jobbar. Sen får jag vara designated driver på kvällen :) Men imorrn är jag ledig.

Ska iaf bli skönt att komma bort i några dagar. I'll be back on Sunday, see you then.

No comments: