Saturday, September 08, 2007

Ehm, ok

Nu har jag haft konstant huvudvärk i tre dagar. Inte lite huvudvärk heller, utan den sorten som får dig att vilja spy, alternativt ligga utslagen i sängen hela dagen.


Hade dock en bra kväll igår (apart from the headache and all). Skulle ha varit på La Siesta men hoppade in på Pluto istället och jobbade med Johanna. Vi hade en riktigt bra kväll, och alla gäster var trevliga. Awesome.


EDIT: Med risk för att låta totalt pantad nu så vill jag ändå berätta en rolig sak som hände igår:
Jag säger till César: Så när åker du då?
César: På söndag åker jag till Malaga!
Jag: Malaga?? Men du skulle ju förfan till Spanien!
César & Johanna: Malaga ligger i Spanien.
Johanna: Henke, det där var ett riktigt blonde moment. Som inte handlade om dinosauriebajs.


Jag minns en gång i tiden då mina medmänniskor såg mig som väldigt smart. Det är bara att konstatera att den tiden är förbi, och jag undrar vad fan som har hänt?

2 comments:

Malou said...

HAHAHAH! Du är en riktig stjärna :D

Carin said...

Hehehe! Det där låter dock som något jag skulle kunna sagt, så jag ska inte skratta FÖR mycket :P