Thursday, September 20, 2007

Folk jag var kär i när jag var liten.

Är lite sjuk och deprimerad, så jag satt och slösurfade på Youtube. Hittade en gammal video med Simply Red och kände mig lite nostalgisk.. Det fick mig osökt att tänka på alla de som jag hade en crush på när jag var liten. Jag blir nästan lite mörkrädd. Se själva:



Mick Hucknall: Tyvärr, men... jag ser det inte.

Zorro: Yeah, he's still a hottie. Han var min första kärlek. Inte just den skådespelaren, utan Zorro i allmänhet.

Anders Lundin: Alltså... ja.. lite charmig kanske han är.. Eller?

Per Gessle: Han har en sexig röst. Men... sen då?

Jerry Williams: Ingen kommentar.

Jag kan trösta er alla med att jag till slut blev lite normal och blev förälskad i folk som faktiskt var heta på riktigt. Ni vet, pojkband och sånt där.

Alltså.... fattar ni att jag var typ sex år gammal och gick runt och var tänd på Jerry Williams..?? Det är ju för fan lite... perverst.

3 comments:

Funkan said...

jerry williams? jag är mållös...

Anonymous said...

Jag tyckte att Jerry var cool, men jag var inte kär i honom. Hmm...
Däremot var jag lite småförälskad i Casper i Arvingarna när jag var liten. =)


/Jennie

Malou said...

För mig var det alltid Lasse Berghagen. Och Casper Jarnebring, of course.