Thursday, September 06, 2007

M.A.C-spotting

Ja, mina vänner. Det är M.A.C-smink som Eve använder i sin Tambourine-video! Jag förstår att ni alltid har undrat. Men de där penslarna, läppstiften och pigmenten går inte att ta miste på! Ah... jag bara känner hur sminknörden i mig börjar visa sitt rätta jag igen. Nu blir jag närmast besatt av att försöka se exakt vilka nyanser på läppstift som hon har på den där brickan. Men... jag låter nog bli. Annars kommer jag fastna på Specktra för resten av dagen. Jag tycker mig dock skymta ett Melon-pigment där i bakgrunden! Och... kan det vara Fuchsia? Nej nu får jag ge mig.


Det var såå skönt med yoga igår. Och det gick faktiskt jättebra, jag trodde jag skulle ha lite problem med alla balans- och smidighetsövningar, jag har trots allt inte varit på yoga på säkert 10 månader... Men det gick hur bra som helst, verkligen över förväntan. Klarade dock inte av att stå på huvudet, men det trodde jag nog inte heller :P Tyvärr så var det en skitdryg kille med på passet, han vägrade nämligen att hålla käften. Hallå?! Hela den mentala biten blir lite svår när han inte kan sluta tjafsa om hur stel han är och hur viga alla andra är. Who gives a crap?! Hursomhelst så pallade han iaf knappt en timme av 90-minuterspasset, så vi slapp honom sen. Mwahahahahhaa.

Och det är nåt jävla evenemang på Arosvallen idag, så jag kunde inte sova eftersom de envisades med att babbla i högtalare från tidigt imorse. WTF.

Igår fick jag en ny p-bot. Det blir min tredje den här månaden, och nu ger jag fan upp. Jag betalar väl den jävla p-avgiften då. Inte för att jag har råd med 500 spänn i månaden, men jag har ännu mindre råd med 900 spänn i böter. Vad fan. När jag blir stor ska jag ha en egen parkeringsplats.

Funderar på om jag ska gå och träna idag igen. Antingen Step eller Bodypump. Vi får se. Har en hemsk huvudvärk just nu... förhoppningsvis går den över snart.

No comments: