Saturday, September 01, 2007

Walk.

Idag tog jag en härlig promenad på två timmar i Rocklundaskogen. Gick hemifrån mig och bort till Rocklunda, där jag tog 5km-spåret i ganska lugnt tempo. Sen när jag kom tillbaka gick jag bort till affären och handlade mat innan jag gick hem till mig igen. Det hela tog iaf två timmar... var riktigt skönt faktiskt. Försökte att promenera bort min träningsvärk, men kan konstatera att det misslyckades... Så istället koncentrerade jag mig på att rensa mitt förvirrade huvud. Vi kan nog konstatera att det också misslyckades.

Kom hem och lagade fullkornspasta med goda ugnsrostade grönsaker+fetaost. Gott som fan. Sen hann jag med en powernap också, och nu är det snart dags att åka till Ludvika igen för jobb. Ikväll får jag iaf sällskap hem, så det ska bli trevligt :)

No comments: