Thursday, October 02, 2008

To turn a frown upside-down

Idag hade jag en dålig dag. Den började med att en kund ringde och var missnöjd över en grej och tyckte att det var passande att skälla lite på mig. Tack för den. Sen kom en annan kund som bara var sjukt otrevlig, och fick mig på dåligt humör. Tack igen! Och SEN fick vi ett mail om att alla på kontoret måste jobba helgen den 11:e okt.. Vilket innebär att jag jobbar FEM helger i rad (fast nu blev det fyra efter att Sofia var snäll och tog en). Eh, ja. Tjohej.
Iallafall så deppade jag ihop lite där och fick massiv ångest när jag såg framför mig hur den enda sovmorgonen jag har att se fram emot kommer om typ 6 veckor.
Men! Så gick Sara iväg på ett ärende. Och kommer tillbaka med en lott och glassar! Jag gillar lotter. Och glass! Jaa man kan verkligen säga att hon made my day today. Ibland krävs det inte så mycket :)

Jag har fortfarande ångest över de där helgerna. Men jag överlever nog. Jag har iallafall världens bästa kollegor :) På söndag ska vi se NileCity hemma hos mig igen. Och göra kladdkaka :)

Och på lördag ska jag åka till Södertälje och hälsa på Johanna! :) Miso happy.

Btw, idag gick dollarn över 7 kronor! Crazy.

No comments: