Monday, October 13, 2008

Blue Monday

Usch vilken dag. Vilken hemsk måndag. Jag har varit på väldigt dåligt humör hela dagen.. Vet inte riktigt hur det började, men allt kändes bara skit idag. Blä. Jag är trött på mig själv. Vill lämna landet tror jag.

Efter jobbet iaf så lyckades jag pallra mig iväg till gymmet. Körde en halvtimme på crosstrainern sen drog jag därifrån. Suck. Men en halvtimme är väl bättre än inget alls antar jag. Åkte hem sen och lagade spenatsoppa, vilket är veckans matlåda. Åt det för två veckor sen också men det var så gott så jag kör på samma igen.

Aja. Ska sova snart. Imorgon efter jobbet ska jag fika med Emma, det blir fint det.

1 comment:

Sandra said...

Jag har tråkigt/ångest och har skaffat mig en till blogg, en mer personlig. Det är mycket välkommet att läsa. Den finns på http://feelingofautumn.blogg.se/