Thursday, October 16, 2008

Julen är banne mig snart här

God afton mina vänner. Nu sitter jag här och målar naglarna, och kollar på Dödligt Vapen 3. Sjukt bra. Idag har varit en knepig dag, vi håller på att planera kontorets öppettider för julhelgen (som faktiskt inte är så långt bort som man kan tro). Ja det råder lite depressioner och ångest bland oss alla, det finns nämligen risk för att vi blir tvungna att jobba i princip hela julen. Menne... vi jobbar på det. Och håller tummarna för en ledig jul.

Idag blev jag bjuden på eftermiddagsfika, vilket var väldigt trevligt. Det var riktigt skönt att komma ut från kontoret, även fast det regnade lite ute.. Hösten är mysig tycker jag. Man kan tända ljus och dricka varm choklad :) Jag har precis städat här hemma i lägenheten, så jag känner mig alldeles harmonisk. Har eldat rökelse från Indien också. Myspys.

No comments: