Monday, October 20, 2008

Oh no you didn't

Här sitter man och tycker att det är lite småtrevligt att man har börjat bonda med en kund som kommer in lite då och då. Vi brukar prata lite franska med varann (det lilla jag fortfarande minns då). Men nej, då ska han komma och och förstöra vår fina relation med att stöta på mig.

Kund: Får jag fråga en sak?
Jag: Jaa det får du väl...?
Kund: Hur jag göra för att bli din kompis?
Jag: Eh, oj.. hehe, ja jag vet inte riktigt.
Kund: Jag vill bli din kompis.
Jag: Eh.. ja jag får fundera lite på det! Heh..
Kund: Ja du fundera till nästa gång jag kommer! Jag ska kämpa så jag blir din kompis!
Jag: Ehh ja okej, här är dina pengar... Au revoir!

Ja men fint! Tack som fan för den! Nu blir jag ju tvungen att springa ner och gömma mig i trappen varenda jävla gång han kommer hit. Gaaaaahhhhh det här blir en lång måndag.