Wednesday, October 22, 2008

Somehow I always end up falling over me

Ja vad ska jag säga.. Allt är verkligen upp och ner just nu. Vissa dagar känns okej, andra dagar (som idag) är jag bara ledsen och vill ligga hemma i sängen och må dåligt. Men tydligen så överlever ju folk sånt här hela tiden, så vi borde väl klara det vi med.
Jag försöker att peppa mig själv och tänka positivt, men ibland känns det så svårt. Jag fastnar i mina negativa tankegångar och blir bara ledsen och orkeslös. Och det känns som att det går ut över mina kollegor och kompisar. Jag har så lätt för att bara dra mig undan, men jag försöker att låta bli. Det är svårt.

Ja jag vet inte. Jag har inte lust med nåt. Vill bara att tiden ska gå och att allt ska kännas bättre.

3 comments:

Anonymous said...

:O

Henriette said...

Anonym? Men våga skriva under med namn. Kom igen, var lite wild&crazy.

Anonymous said...

Nån du inte träffat på länge!! ;D