Tuesday, June 03, 2008

Tisdag morgon

Det ser ut att bli ännu en varm dag. Ska blir härligt att ta en promenad på väg till jobbet. Men mindre roligt att komma hem till en stekhet lägenhet...

Idag var jag uppe tidigt. Dvs jag gick upp så fort klockan ringde, istället för att snooza i 45 minuter som jag normalt brukar göra. Jag försöker att vänja mig av med snoozandet nämligen. För det är ju bara fånigt egentligen.. jag sover hellre 45 minuter längre isf. Men ja, detta resulterade ju också i att jag var färdig typ 1½ timme innan jag behövde gå till jobbet. Så nu har jag hunnit städa lite här hemma. Känns bra... Det är så skönt om man hinner göra nåt vettigt innan man ska gå till jobbet. När jag kommer hem är jag ändå så trött så jag inte orkar göra nåt då iaf..

Helgen var nice btw. Jag har tagit lite bilder, men har glömt kamerasladden på jobbet, så jag får ladda upp dem vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag greja lite till, sen gå till jobbet.

No comments: