Monday, June 23, 2008

Jag är utmanad!

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen? Jag fick mitt första sommarjobb. Tjänade 16kr/h, och jag var så jääääkla stolt. Sen dess har jag typ inte haft sommarlov. Egh.
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Jobba (klart!)
Leta skor (klart! Hittade billiga som inte var skitfula)
Färga håret (tar det nog imorrn istället)
Laga mat
Sova
3. Godis jag gillar: Yes. I like candy. Oooohhh caaaanddyyyyy!
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Köpa hus, flytta, idka välgörenhet, resa och köpa x antal skor.
5. Städer/orter som jag bott i: Västerås... så världsvan är jag.

Jag utmanar..... hmm... dig!

1 comment:

Carin said...

Mäh! Jag tänkte ju precis utmana dig... Men då antar jag att det är klart redan. Moahaha!