Wednesday, June 25, 2008

Åh

Vad är det med kläder och skor som gör att man kan känna sig alldeles, alldeles förälskad? Jag ligger hemma i soffan och är sjuk, fullt medveten om att jag borde gå och lägga mig. Men jag sov några timmar på eftermiddagen och nu kan jag inte sova. Tittade på Die Hard:with a vengeance också. John McClane är het som vanligt.
Men ja, tillbaka till ämnet. Nu ligger jag alltså här i soffan och drömmer om Chloé-skor och MiuMiu-väskor. Åh. Och det känns ju lite som fjärilar i magen. Kommer på mig själv med att tänka "jaaa men €200 är ju inte mycket för ett par skor...." Suck. Jag får nog hålla mig till H&M och Din Sko ett tag till. Vill jag lyxa till det går jag till Bianco. Buhä.

Imorgon ska jag klippa mig. Hoppas jag är frisk då. Sen på fredag reser jag bort över helgen. Don't know where. Det är en hemlis. Tihi.

No comments: