Thursday, June 26, 2008

I got my bags packed baby, and I'm ready to go

Hihi. Idag har jag fyndat en kavaj, en väska och 2st scarves för 250 spänn. På Myrorna :) Jag besökte deras nya fina lokaler på Stora gatan, och det var schysst faktiskt. Kändes mkt fräschare än deras gamla ställe. Jag hittade först en jättefin marin-inspirerad scarf som var blå-vit-röd som jag tänkte köpa. Sen såg jag en Silja Line-etikett i ena hörnet, och när jag vecklade ut hela sjalen var det en stor blåvit tomte (?) i mitten, med Silja Line-sälar runt. Eh.. jag var lite nära att köpa den ändå, men det blev inte av. En Silja-Line scarf....hm.. det kanske vore nåt?

Idag har jag varit och klippt mig. På Salong Johnas igen. Känns bra, jag fortsätter nog att klippa mig där tills vidare :) Finfint blev det.

Och imorrn åker jag iväg till hemlig ort med Marcus för att fira min födelsedag. Jag har ingen aaaning om var vi ska åka. Det enda jag vet är:

1) Det finns en reklam just nu om dit vi ska åka.

2) Valutan är Euro.

Jaha. Men då kan vi ju utesluta Norge, Danmark, Ryssland, Lettland, Island, Litauen, Estland, Kroatien, Ungern, Turkiet, Bulgarien, och Sverige. Wtf.

No comments: