Tuesday, August 14, 2007

Ooooiii!

Igår åkte jag med Silverpilen till biltvätten. Nu är den så ren och fin :D Skulle behöva städa den invändigt också iofs... men det får jag ta nån annan dag.

Håller på att tvätta kläder idag... tråååååk. Dessutom har jag en stor hög med kläder som jag behöver stryka. Suck. Och ja, jag har fortfarande inte städat min lägenhet.

Mamma och jag håller på att planera vår eventuella resa till Indien. Hon känner en reseledare som brukar åka dit ett antal gånger om året, och nu ska hon dit igen i mars nästa år. Det skulle isf bli en resa på tre veckor, med väldigt enkelt boende och kringresande i Indien. Dessutom skulle vi förhoppningsvis få närvara vid nån årlig ceremoni med Dalai Lama. Jag är sugen. Det är bara den där frågan om pengar, men ja. Det känns ändå som att jag vill åka, även fast det är mycket pengar. Jag tror att det skulle vara en grym upplevelse. Dessutom skulle jag behöva komma ifrån mina sminkpenslar ett tag och få lite perspektiv på saker och ting :P Japp.

No comments: