Saturday, August 04, 2007

Hm.

Jag insåg just nu att jag precis har betalat 116:- för två st förpackningar med Tranbärsdryck. Det känns ju tämligen oekonomiskt. Men jag frågade ju såklart inte vad de kostade, för jag tänkte att Tranbärsjuice knappast är min största källa för utgifter. Istället borde jag kanske se till parkeringsboten som jag fick imorse på Domkyrkoesplanaden. 300 spänn, yeah!
Men jag är glad ändå.


Igår var det iallafall fest, Marcus fyllde 25. Jag hade roligt. Vi var på Å och hälsade på Johanna när hon jobbade, sen gick vi till BMB och spelade lite, och till sist hamnade vi på Pluto. Jag och Issa hade sexiga skor, jag träffade Madde och Maria, det spelades bra musik och jag dansade en del. En bra kväll, med andra ord.

Idag ska jag vara ambitiös och laga fullkornspasta med ugnsrostade grönsaker, á la nyckelhålsmärkt. Jag måste fan skärpa mig med mina matvanor, annars kommer jag dö av en blodpropp när jag är 27. Om inte annat så kanske fullkornspastan väger upp lite för drive thru'n i McDonalds som jag antagligen kommer besöka inatt på väg hem från Ludvika. That's right, jag jobbar i Ludvika ikväll. Och jag ser inte fram emot att köra hem, för sist upptäckte jag att det tydligen är mörkt om kvällarna nuförtiden. Zzzz...

1 comment:

Funkan said...

var det inte koncentrerad tranbärsdryck då? den brukar vara rätt dyr...