Sunday, August 12, 2007

Nattliga begär..

Alltså... Spy Bag från Fendi är så sjukt jävla snygg så det gör nästan lite ont i mig. Det finns en risk att jag måste köpa en billig(are) kopia. För hur mycket jag än skulle vilja så är tyvärr $2,000 en aning över min budget.. ¤host¤

Tentan idag gick åt helvete, men det var ju väntat så det är lugnt. Jag får plugga bättre tills nästa gång helt enkelt.

Imorrn blir det Die Hard 4.0 med Marcus, Malou och Biljana. Wheee! John McClane... han får rädda livet på mig vilken dag som helst.

Och ja, jag är jättetrött och har sjukt ont i huvudet och skulle helst av allt vilja sova nu. Men jag har en harkrank nånstans i min lägenhet så jag kan inte riktigt slappna av. Därav det tvångsmässiga surfandet efter värdiga Fendi-kopior. Jag är en dålig människa.

No comments: