Tuesday, July 03, 2007

Things.

Idag har jag ju inte gjort så jävla mycket. Gick upp vid nio imorse för att jag kände mig produktiv, men det försvann ju ganska fort. Iaf så tog jag en tur ner på stan, men först förbi högskolebiblioteket för att betala en onödigt stor skuld som jag hade (note to self: lämna tillbaks böcker i tid). Och eftersom min mobil verkligen har börjat sjunga på sista versen den senaste tiden, gick jag och köpte en ny telefon. Det blev en SonyEricsson S500i, i guld. Egentligen ville jag ha den svarta (när jag väl hade lyckats bestämma mig vill säga), men eftersom den inte finns på den svenska marknaden än (och ingen visste om den nånsin skulle komma heller, men jag gissar att den gör det), så blev det den guldiga ändå. Den är fin. Och den fungerar. Förutom att det lilla programmet Disc2Phone på min dator vägrar få kontakt med telefonen. Men ja...

Har inte gjort så mkt mer idag... Var ner på stan en andra gång sen och fikade på Wayne's med Johanna, sen köpte vi glass. Återigen, mackorna på Wayne's är fan de godaste som finns... Fetaosten är to die for.

Nu har jag nyss kommit hem från en skön kvällspromenad. Behövde rensa mitt röriga huvud lite, så jag laddade iPod'en och gav mig iväg. Det var skönt ute. Och nu är det Fantomen på Operan på tv, så jag ska kolla på den och gråta en skvätt.

1 comment:

Carin said...

Murp! Jag var också tvungen att betala en äckel-stor räkning på grund av försening... 250 spänn! Det är ju inte klokt!