Tuesday, July 10, 2007

Busy day.

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag gick faktiskt upp rätt tidigt imorse, trots att jag var trött som fan. Igår kväll vid 23-tiden bestämde jag mig för att se på Charlie and the Chocolate Factory.. Såg nästan hela filmen, sen vaknade jag och upptäckte att klockan helt plötsligt var 04:30. Oops. Så jag klev upp ur soffan och borstade tänderna, sen när jag gick och la mig igen var jag pigg som fan.

Anyway, idag har jag iaf irrat runt på Tunbytorp i typ en timme för att leta tanklock. Först var jag till Mekonomen. De sa att de kunde fixa det, men sen när jag nämnde vad jag har för bil så ändrade de sig. Eh. Så jag åkte runt i typ 20 minuter för att hitta Ford-affären, och de kunde inte hjälpa mig där heller. Istället tipsade de mig om Carfix, och pekade åt ett håll där det skulle ligga. Uppenbarligen så ljög de, för jag irrade runt i typ 20 minuter till och kunde inte för mitt liv hitta nåt jävla Carfix. Sen fick jag stanna ett tag och låta motorn kallna lite, eftersom min bil fortfarande inte mår så bra. Iaf, till slut hittade jag Carfix, och de skulle fixa fram ett tanklock till mig tills imorrn. They'd better! For God's sake.

Sen åkte jag ner på stan en sväng med mammi och shoppade lite, och jag fixade de sista sakerna inför Gotland (I hope). Hm. Jag borde nästan börja packa nu... Anyway, sen mötte jag Biljana och vi åkte hem till Malou som fyllde år och hade kalas :) Vi fick massor med kakor och tårta och jag blev mätt som en gnu. Trevligt var det.

No comments: