Saturday, July 07, 2007

The good things in life.

Jag hade världens härligaste kväll i Ludvika igår! Det var inte särskilt mycket spel, men jag träffade så mycket sköna människor... och de som jobbar där är ju bara så underbara. Loved it! Det var verkligen hur roligt som helst.. jag kommer att sakna dem lite när jag åker till Gotland.

Igår var jag och Johanna och tittade lite på Power Meet. Det var många fina bilar... och ganska mkt drägg också. Jag är glad att jag inte var i stan under kvällen kan jag ju säga... Men det blir nog rätt livat idag också gissar jag.

Oh! Och jag måste ju bara få säga att jag köpte vad som skulle kunna vara världens snyggaste/sexigaste skor igår. Seriöst... Jag har gått och dreglat efter dem i flera månader, men inte velat köpa dem för jag tyckte de var för dyra.. Nu var det rea på jättemånga skor på Ryns, och jag hade hoppats att de skulle rea ut dem, men icke. De kommer säkert att hamna på rea senare, dock. Men jag gav upp... Jag pallade fan inte att vänta och chansa på att de reas ut senare. Om nån annan skulle köpa dem hade jag börjat grina. Så jag köpte dem igår, även fast de var på ordinarie pris. And let me tell you, it was totally worth it. Jag kanske lägger upp en bild på dem sen... Jag är lite förälskad i dem. OOOHHH SKOR!! Goddamnit I am such a girl. Men jag kan inte rå för det. Om jag fick så skulle jag nog gifta mig med dem.

Eh, ja. Nu ska jag åka hem till mamma och lämna tillbaks hennes bil. Sen blir det nog en promenad i Rocklundaskogen. Sen hem och städa. Och ikväll jobbar jag på Å.

No comments: