Wednesday, July 04, 2007

Solglasögon osv.

Idag har jag städat lite här hemma. Looks nice. Om man bortser från disken, men den ska jag ta hand om imorrn... förhoppningsvis. Men jag har iaf skruvat ihop två stolar som jag fick i födelsedagspresent :) Nu har jag fyra stolar vid mitt köksbord.. det måste vara vuxenpoäng på det.

Jag var även ner på stan en snabbis och köpte nya solglasögon.. Jag har nämligen tappat bort mina, vilket inte var särskilt förvånande eftersom det händer VARJE år. Egh. Det är därför jag aldrig köper dyra solglasögon (sen har jag inte direkt råd heller, men det är en annan sak). Men det är så störande, för i år finns det uppenbarligen inga snygga solglasögon i butikerna. Vadfan. Alla ser likadana ut. Och de flesta modellerna ser ut som skit på mig. Buhä. Nu hittade jag ett par på Åhléns för 99 spänn som var okej, men de är ju inte så jävla roliga. Oh well.
Jag köpte även ett extra minneskort till min telefon. Nu får jag plats med lite musik i den också... awesome. Mihi.. den är fin :) Jag ska bara försöka låta bli att tappa den i marken, för jag känner på mig att den skulle gå i tusen bitar på en gång... Nåja.


Gotta go now, ska iväg och jobba i Ludvika ikväll. Och nedräkningen till Gotland har börjat! 8 dagar kvar... Måste snart börja packa! :) Ska bli skönt att komma bort ett tag... Riktigt skönt faktiskt.

No comments: