Tuesday, July 31, 2007

Det går sådär.

Igår var jag och hämtade Johanna i Nynäshamn. Det var ganska spännande. På nåt mystiskt sätt så tog det fem timmar att köra fram och tillbaka. På väg dit åkte jag över Strängnäs-Södertälje. Det var en tråkig och kringelkrokig väg. På väg hem tänkte vi åka genom Stockholm. På nåt vis blev det Stockholm-Södertälje-Strängnäs. Kändes lite som en omväg. Men hey, vi kom hem till slut iaf. Men det var rätt plågsamt att köra bil så länge. Jag var trött som fan när jag kom hem, med tanke på att jag hade haft en rätt stressig dag. Först fick jag gå upp tidigt för att gå till jobbet. Sen direkt därifrån till frisören, och sen var jag tvungen att åka på en gång. Hade inte ätit nåt på hela dagen (frukost kl 07), förrän typ 20:30 då jag och Johanna åkte till McDonalds. Då hade vi bara lyckats passera 6st McDonalds som vi åkte förbi. Men sjunde gången gillt, som man brukar säga.

Idag håller jag på att tvätta. Har samlat på mig ganska mkt tvätt medan jag var på Gotland.. Ska bli skönt att få det klart sen. Ska snart iväg till min kiropraktor.. Han behöver knäcka min kropp lite känner jag. Två veckor av usel sömn i en sjukt obekväm våningssäng på Gotland plus ganska mycket jobb har satt sig i min nacke. Konstant huvudvärk i över en vecka nu! Go me. Jag ser fram emot att kunna titta ner mot mina fötter igen utan massiv smärta i nacken. Men jag är glad ändå!

Gotta go!


Spiderpig, Spiderpig...

No comments: