Thursday, December 04, 2008

So this is Christmas

Idag när jag vaknade var det sååå fint ute, snön låg alldeles orörd ute på gatan. Dessvärre så mådde jag inte så bra så jag fick gå och lägga mig igen.. Sov några timmar i hopp om att febern skulle gå över. Gick till jobbet strax före tre, då hade det börjat bli slask.. Jobbet var lugnt, annars har det faktiskt varit extra livat den här veckan. Antar att det är julsemestern som lockar.. och det faktum att konkurrenterna saknade lite valuta.. mwahaha. Oh well.. bra för oss.

Efter jobbet gick jag, Sara, Sofia och Maria till Konserthuset för att se Fryxellska skolans julkonsert. Det var mys det.. duktiga de är. Fast jag trodde ju att det skulle hålla på i ungefär en timme, men det tog 2½... vilken miss. Jag som behövde gå förbi affären på väg hem, nu har jag ingen frukost till imorgon :S Och det blev ingen ordentlig mat idag heller.. jag har ätit fyra lussebullar med julmust.. Gaahh jag är så svag för lussebullar. Jag kan inte låta bli. I julklapp önskar jag mig självdiciplin. Eller allra helst vill jag ha självkänsla. Har insett att jag saknar det helt och hållet. Jobbigt att komma till insikt om det. Varför kan inte jag tycka om mig själv när det uppenbarligen finns andra som gör det?

No comments: