Wednesday, December 17, 2008

Att fördriva tiden på jobbet

Stänger du av mobilen när du sover? Nej.
Vem såg dig senast naken? Jag själv.
Hur såg du ut på högstadiet? Liten med råttfärgat hår och glasögon.
Hur kommer du se ut om tjugo år? Som mamma.
Hur var du på dagis? Jag gick hos dagmamma. Var jätteblyg och pratade helst inte med någon. Var rädd för en dum kille som hette Dennis.
Hur är du att ha som arbetskamrat? Bra tror jag.
Biter du på naglarna? Nopes.
Har du något handikapp? Inte utöver min exeptionellt dåliga syn.
Är du rädd för att få hängbröst? Jag tänkte inte få hängbröst, så nej.
Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag tror inte på en enda gud.
Svär du? Ja men jag borde sluta eftersom det låter förjävligt. Oops.
Är du trevlig mot jehovas vittnen? Jag är instinktivt trevlig mot alla. För det mesta.
Hur homo är du på en skala 1-10 ? Jag har inte utforskat det området, så I wouldn't know.
Tror du på utomjordningar? Jaaaa.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Lussebullar. Med julmust!
Vad finns alltid i ditt skafferi? Icas Ekologiska Chokladdryck (mycket godare än O'boy).
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lamm eller hästkött vore ingen hit.
Ljuger du? Vanligtvis inte.
Har du kysst en polis? Nej.
Är du rädd för securitasvakter? Haha... nej. Vore besvärligt att gå till jobbet då.
Har du någonting att dölja? Det finns saker som jag inte berättar för vem som helst, men that's it.
Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar och Snorkfröken.
Är du / har du varit gift? Nej.
Skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att hämta din partner från krogen fast det går nattbussar? Ja, sen skulle jag vara sur i flera dagar.
Kan du laga cyklar? Antagligen inte.
Kan du fixa med bilar? HAHA. Jag är däremot väldigt bra på att delegera!
Brukar du köra om? Jag föredrar att ligga tätt bakom och svära.
Kan du baka bröd? "Kan" är en underdrift!
Vet du hur man frostar av en frys? Det borde inte vara så svårt.

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Henriette Elinore.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Såhär efter 23 år känner jag mig äntligen ganska nöjd.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dan.
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta.
5. Vilken årgång är du? 1985.
6. Vart bor du? I Västerås i ett gult hus.
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? Två.
9. Vart skulle du vilja bo? Det kommer väl knappast som en överraskning att jag svarar Dharamsala.
10. Vilken skolklass? Jag fattar inte.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 165 eftersom man avrundar uppåt.
2. Hur mycket väger du? Har inte vägt mig sen jag bodde hemma så jag vet inte.
3. Hårfärg och frisyr? Brunt och platt.
4. Ögonfärg? Blå.
5. Mest nöjd med? Mina ögon.
6. Minst nöjd med? Hemlis.
7. Skostorlek? 38.
8. Glasögon? Joooråsåattee..
9. Har du några piercingar/tatueringar? En piercing.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En mörkblå höstjacka eftersom det inte blir vinter.
2. Vad använder du just nu för skor? Har mina indiska tofflor på jobbet.
3. Favoritfärg på kläder? Hmm lila eller mörkblå.
4. Favoritmaterial på kläder? Tyg?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningarna på Topshop krossade mitt hjärta.
6. Favoritaffärer? Topshop, Ikea och Ica Maxi!
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 700 kanske..
8. Favoritmärke? Inte så noga.
9. Vad har du för byxstorlek? Olika varje gång.
10. Vad har du för tröjstorlek? 36 typ.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Bror.
2. Var har du i din jackficka just nu? Nycklar, cykellyse och ett överfallslarm.
3. Vad är du beroende av? Pengar.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilket sorts cerat använder du? Försvarets Hudsalva och Rosebud Salve.
6. Vad tror du på? Min egen förmåga.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag tar och blandar det som verkar schysst. Tar lite kristendom och blandar med buddhism och hinduism. Eller kort och gott; det man sår får man skörda.
8. Vad köpte du senast? Frimärken. Festligt.
9. Har du nåt husdjur? Inte frivilligt, nej. Och den där husmusen har inte märkts av på länge så jag tänker anta att den är borta! Laalalalalalaa.

No comments: