Thursday, December 25, 2008

Mer jul.

Det var en mysig julafton igår. Som vanligt åt jag tills jag höll på att spricka.. Äter mig alltid mätt på lax, så typiskt mig. Men jag orkade iaf en korv. Och två köttbullar. Och efterrätt orkar man ju alltid.

Jag fick fina presenter.. många muminmuggar (I love Mumin), en finfin godisskål, en pysselbok och lite annat. Dan blev glad över tavlan han fick av mig. Jag hade målat en ung version av Elizabeth Taylor.. han hade önskat sig det så det var bara att ta fram penslarna. Men den blev riktigt fin faktiskt.

När vi var på väg hem sen så åkte vi förbi mammas och Olas nyköpta hus. De har flyttat in i ett hus längs med Svartån. Jättefint var det, med inglasad uteplats och två balkonger. Jag som alltid har önskat att bo i hus är totally excited över sommarens kommande grillpartyn :P

Snart kommer Dan och hämtar mig, vi ska fira jul hos pappa idag. Så jag antar att det blir ännu mera mat... It never ends. Ikväll jobbar jag på Pluto.. 19-03.. kommer troligtvis att dö. Men jag hoppas att det blir roligt och att folk kan uppföra sig. Orkar inte med några drägg.

No comments: