Tuesday, July 22, 2008

And if rain brings winds of change..

Usch vilken jobbig dag. Jobbig vecka, och det är bara tisdag. Bajs. I have a lot on my mind.

Aja.. Nu är jag tillbaka på EF iallafall. Kul att träffa mina kollegor igen. Igår och idag har det konkurrerande valutakontoret i stan suttit inne på Chicco tvärs över gatan och spionerat på oss. Igår satt de där heeeeeeela dagen, idag satt de bara där i tre timmar. De sitter där en i taget, och byter ibland av varann. De tittar på oss hela tiden, och prickar av alla våra kunder. Hahah. It's pretty funny. Vi skrattar åt dem. Mycket. Konkurrens = bra!
En dum sak är dock att vi har fått en invasion av fruktflugor nere i köket. Fan. Vi som precis hade lyckats bli av med svartmyrorna. Nu har vi ställt ut fällor med en blandning av saft, vinäger och diskmedel för att ta kål på rackarna. Synd bara att det stinker så förjävligt av häxblandningen. Fräscht.

Tänkte gå på bodypump idag efter jobbet, men det blev inget. Jag tror jag är på väg att bli sjuk. Har ont i halsen och i öronen. Och jag har tappat bort min fina blommiga sjal. Makes me sad. Det var den finaste jag hade :/

Iaf så försökte jag få mig själv på bättre humör genom att klicka hem lite kläder från Topshop.com. Det funkade halvbra. Men fina kläder var det... En fluffig kjol, en söt blus och en spetsklänning. Nåja..

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa tjejtidningar, sen försöka sova.

1 comment:

Anonymous said...

Din sjal är inte borta...