Saturday, April 19, 2008

Utgång

Jag hade riktigt roligt på Pluto igår med Marcus, Sandra, Diana och Jonas som joinade lite senare. Det var sjukt mycket folk där också. Skoj var det. Idag är jag lite seg.

Ska jobba på Pluto ikväll iaf, terasspremiär idag också. Hoppas det blir bra med folk.

Imorgon ska jag på årsmöte för Tolv:24Film, sen förhoppningsvis fika med Emma och bio på kvällen :) Jag tänkte försöka klämma in bodypump där nånstans också, men jag får se vad som hinns med.. Känns som att det kan bli lite tight med tid. Isf får jag komma iväg och träna efter jobbet på måndag istället.

Nu ska jag iaf fixa naglarna och sen äta lite mat.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sandra said...

Jag hade också enormt roligt! Verkligen en toppenkväll! Fast dagen efter mådde jag inget vidare :P

Henriette said...

Sandra: Jag kan bara instämma :P