Monday, April 14, 2008

Duktig flicka

Idag har jag varit duktig igen. Efter jobbet gick jag och Sara på yoga. Det var skönt. Men det märks ju att det var ett tag sen jag var på yoga... smidig som ett kassaskåp.. Men det ska nog ordna upp sig. Imorgon ska vi gå på Strip-aerobics :P Ska bli.. intressant, haha.

Sen så är jag rätt glad också för jag råkade laga mat som blev ganska gott. Totally unexpected. Men jag testade ett nytt recept som jag hittade på alltommat.se. Citron/Vitlöksmarinerade kycklingklubbor med potatis i ugn. Med fetaostcrème till :) Gottigott. Nu har jag matlåda i flera dagar.

Och så håller jag på att fixa en egen hemsida. Jag har köpt en domän, men det är visst en del pillande med det där.. Kort sagt kan vi nog säga att jag inte fattar ett skit so far. Igår var Jonas snäll och hjälpte mig massor. Men jag behöver väl lära mig också, så jag kan fixa lite själv.. Blergh. I'll let you know när det är klart, iaf.

Nu ska jag måla naglarna, sen är det sovdags.

No comments: