Wednesday, April 23, 2008

Shakin' that ass

Jajamen. Igår var jag på Strip-aerobics med Sara. Det var ju... intressant. Jag har sällan känt mig så osexig/osmidig som jag gjorde då. Och idag har jag svinont i svanskotan av allt krälande på golvet och viftande med benen. Så ja, en karriär som strippa ska jag nog inte förvänta mig inom en snar framtid. Men hey, practice makes perfect, right?
Tyvärr kändes det inte som att strippandet gav mig någon egentlig träning. Visst blev man lite andfådd, men inte så mkt mer. Trist. Men det var ju roligt iaf, kändes lite som ett danspass. Men jag kommer nog kanske köra bodypump varannan tisdag iaf för att få lite träning också.

Idag har jag mest jobbat. Sen har jag tvättat kläder också. Otroligt spännande. Men jag har iaf kollat lite på Desperate Housewives. Måste ta igen det jag har missat.
Imorrn blir det jobb igen som vanligt. Sen filmkväll med Isabel och Marcus. 27 Dresses ska vi se.
Speaking of movies, jag och Marcus såg "Min brors flickvän" på bio nyss. Jag trodde den skulle vara asbra, men det var den inte. Den var tråkig. Se den inte.

Snart kommer Johanna hem till Sverige igen :) Jeeeeej! Me so happy.

No comments: