Saturday, April 12, 2008

Kors i taket

Alltså.. jag kan inte riktigt förstå det själv. Men idag köpte jag faktiskt ett par Converse. Ett par blommiga Converse. Herregud. Som om vi nånsin trodde att DET skulle hända. Men det gjorde det tydligen..
Sen köpte jag en alldeles gräsligt snygg kuvertväska (den är rätt ful) och en finfin scarf med koifiskar på som faktiskt är snygg på riktigt.
Och! Jag har köpt hårfärg. Jag får se när jag ska orka färga, förhoppningsvis kan jag göra det imorrn om jag inte blir för lat. Vore bra.

3 comments:

.... said...

Haha, converse! Jag skulle också köpa ett par men sen kom jag på att de var för dyra och fegade ur på ett par kopior för 50 spänn. Fan va söt bild du har nu! Du påminner seriöst om någon, kan bara inte komma på vem...

Henriette said...

Haha vafan finns det billiga kopior alltså? VAR?? :P Tack förresten :D Fika snart?

.... said...

Finns på skokanonen! :D ja vi måste fika väldigt snart, jag måste höra allt om Indien! jag hör av mig! :D