Saturday, April 12, 2008

Lördag

Jag har blivit riktigt morgonpigg lately! Så jäkla skönt. Jag antar att det blir så när man jobbar fasta tider och går upp tidigt på morgonen. Imorse vaknade jag helt av mig själv kl 8:30. Då gick jag iofs och la mig väldigt tidigt igår, men ändå! Det känns bra. Jag tycker om att gå upp tidigt, det känns som att man hinner med så mkt då.
Idag ska jag gå ner på stan hade jag tänkt. Jag behöver köpa ett par platta skor och nån slags hårfärg. Jag har bestämt mig för att jag ska färga min utväxt själv den här gången.. Har ingen lust att fortsätta betala 700 spänn för att få det fixat hos frisör. Och just nu ser jag förjävlig ut i håret, så jag måste fan ta tag i det här. Hoppas bara att jag hittar en bra färg. Jag vill ju ha det mörkt, så som det ser ut när det är nyfärgat.. Men jag är lite rädd att jag ska råka välja en nyans som är för mörk, så jag ser svarthårig ut. Det vill jag inte. Samtidigt vill jag inte välja en som är för ljus heller, för då syns ju ingen skillnad. Åh, dilemma. Jag får gå till nån frisör och be om råd tror jag...
Sen skulle jag behöva gå till återvinningen med ett en massa skräp. Och jag behöver panta burkar. Och diska. Ska försöka hinna med det mesta idag.
Ikväll ska jag jobba på Å. Var ett tag sen jag jobbade där.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen klä på mig.

No comments: