Sunday, October 14, 2007

Helgen.. vart tog den vägen?

Jag måste ha missat att det har varit helg.. jag känner mig nämligen inte särskilt utvilad alls. Och imorrn är det måndag igen. Shit vad tiden går fort.

Det gick bra att jobba i Ludvika i fredags iaf.. Men jag var tvungen att stanna och sova en halvtimme i Surahammar på väg hem, annars hade jag banne mig somnat vid ratten. Så ja, jag kom hem typ 04:30 där på natten.. och då var jag verkligen helt slut, så jag slocknade på en gång typ.
För övrigt så vet jag inte vad det var med Ludvikafolket i fredags.. herregud säger jag bara. De var verkligen på hugget. Jag har nog aldrig blivit så mycket raggad på under en och samma kväll någonsin. Ja jösses.. nog för att de brukar ragga jävligt mycket därborta, men det där var fan extremt. Ludvikabor är banne mig lustiga... (No offense, Carin och Jonas :P)

Mammas katter kommer nog att bo hos mig ända tills nästa söndag. De små sötnosarna. Mindre trevligt är dock att jag har fått torka kattkräk tre gånger.. suck. Hoppas att det inte blir nåt mer sånt.

Nu ska jag återgå till diskberget i köket.. Sen behöver jag nog dammsuga en del katthår..

4 comments:

.... said...

Men ludvikaborna tycker du är exotisk eftersom du är utsocknes! Därav raggpsykosen :D

Funkan said...

Dom där katterna har inte mask i magen då? Elvis kräks alltid när han har det...

Anonymous said...

Skulle du inte lämna Moa och Nemo när jag pratade med er?

Malou said...

Ludvikabor luktar lite illa också.