Friday, October 12, 2007

Lång dag.

Shit vad jag är trött just nu. Har varit en lång dag idag. Men det gick bra på jobbet idag, så det känns roligt. Men eftersom jag inte riktigt har kommit in i det än så är jag verkligen helt slut i huvudet när jag går hem om dagarna..

Ska snart åka iväg och jobba i Ludvika.. Har sovit en stund efter jobbet för att orka med ikväll. Det ska tydligen bli halt på vägarna ikväll, så jag måste verkligen se till att vara vaken... Sommardäck på bilen.. känns lite läskigt. Hoppas det går bra.. :S Är iaf ledig imorrn, så det ska bli riktigt skönt.

Mammas kissekatter bor hos mig igen över helgen :) De är så söta. Men ja... det blir ju ganska mycket katthår överallt..

Drömde världens äckligaste dröm nu när jag sov här på eftermiddagen. Jag drömde att jag vaknade och skulle upp till jobbet, men hela soffan var full av blod. Det visade sig att på nåt sätt hade jag nån slags parasit i min kropp, och ut ur mig kom nån slags kräft-liknande sak. Sen hade jag tydligen ätit krabba nån dag tidigare i veckan, men inte slängt bort skalet.. Så den vaknade till liv igen och började ge sig på mig... Men den var snarare mer lik Alien-monstren (ni vet, de som sätter sig på ansiktet), än den såg ut som en krabba. Så ja, basically så var min lägenhet full med äckliga kräftdjur som försökte döda mig, och jag var helt nerdränkt i blod. Trevligt.

Nu måste jag åka.

No comments: